Reamintim faptul ca, in cazul desfasurarii de targuri si expozitii de produse alimentare, primariile sau societatile comerciale organizatoare au urmatoarele obligatii:
Sa solicite in scris la DSVSA Arges obtinerea Avizului temporar de functionare cu cel putin 15 zile lucratoare inainte de inceperea desfasurarii evenimentului.
Pentru obtinerea avizului temporar de functionare, organizatorul trebuie sa depuna la DSVSA Arges urmatoarele documente:
- Cerere scrisa in care se precizeaza: denumirea si adresa sediului social, dupa caz denumirea si adresa institutiei organizatoare, adresa unde se va desfasura evenimentul, activitatile care se vor desfasura ( comercializare, preparare de alimente, servire, etc.), tipurile si categoriile de produse supuse vanzarii, perioada de desfasurare precum si orarul de functionare.
- O lista a operatorilor din domeniul alimentar( expozanti ), in care sa fie precizate denumirile operatorilor, adresele punctelor de lucru, tipurile de produse comercializate, numerele de inregistrare/ autorizare sanitara veterinara, numele si datele de contact ale reprezentantilor acestora si copiile documentelor de inregistrare/ autorizare sanitara veterinara emise de catre DSVSA judetene.
Mentionam faptul ca, DSVSA Arges , prin medicii veterinari oficiali, va supraveghea din punct de vedere sanitar veterinar buna desfasurare a acestor tipuri de evenimente.
DIRECTOR EXECUTIV,
DR. DUMITRU-SORIN SORESCU